Ուսումնական սեպտեմբեր

Ուսումնական սեպտեմբեր

Առաջադրանք 111
Աշխարհում մոտ հազար երեք հարյուր ժողովուրդ կա: Այդ հազար երեք հարյուր ժողովուրդները խոսում են մոտ երեք հազար լեզվով: Կան լեզուներ, որոնցով տարբեր ժողովուրդներ են խոսում: Օրինակ` Անգլիայի, ԱՄՆ-ի, Կանադայի, Ավստրալիայի, Նոր Զելանդիայի քաղաքացիները հիմնականում մեծ մասը, բացառությամբ բրազիլացիների, իսպաներեն է խոսում: Սակայն ավելի հաճախ հակառակն է լինում. մի երկրի ժողովուրդը մի քանի լեզվով է խոսում: Սուդանում, օրինակ, հարյուր տասնյոթ լեզու է գորժաժվում: Կոնգոյում հինգ հարյուր լեզոու կա: Դաղստանում մոտ  մեկ միլիոն մարդ է բնակվում, և այդտեղի մեկ միլիոն բնակիչները խոսում են ավելի քան վաթսուն լեզվով: Աշխարհի ամենամեծ պատկերասրահը Սանկտ Պետերբուրգի էրմիտաժն է: Այստեղ արվեստի ավելի քան երեք միլիոն ստեղծագործություն է ցուցադրվել: Այդ թանգարանի բոլոր երեք հարյուր քսաներկու դահկիճներ նայելու համար մարդ շուրջ քսանհինգ կիլոմետր ճանապարհ է անցնում: Արգելանոցւմ բույսերի երկու հազար տեսակ է աճել:

 

Վիլյամ Սարոյան Հյուսնի պատմությունը
Գաղափարը այն է, որ ամեն ինչն էլ ունի սկիզբ և ունի վերջ:

Այո համաձայն եմ գաղափարի հետ, որովհետև դժվարություններից չպետք է վախենալ և ընկճվել: Պետք է միշտ առաջ նայել: 

Սեպտեմբերի 18-23

«Ես և համակարգիչը»:
Համակարգչի դիմաց ես շատ ժամանակ եմ անցկացնում։ Մեծ մասամբ տնային առաջադրանքներս կատարելու համար։ Ես ազատ ժամանակ խաղում եմ և շփվում ընկերուհիներիս հետ: Իմ կարծիքով պետք է նստեն, օգտվեն, բայց ոչ երկար:
Բայց պետք չէ մոռանալ, որ ես նաև դաս եմ անում համակարգչի շնորհիվ։ Սիրում եմ իմ դպրոցը շատ, որովհետև դպրոցը ինձ սովորեցրել է համակարգչից լավ օգտվել: Դպրոց ես ինձ հետ տանում եմ պլանշետ, որի շնորհիվ կատարում եմ դասարանական աշխատանքները: Այսպիսով համակարգիչը իմ կյանքի անբաժանելի մասն է։

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն) էջ 7-12, 13, 14, 17
Հեռագիր-հեռագրեր
արոտավայր-արոտավայրեր
լրագիր-լրագրեր
ծառաբուն-ծառաբներ
մրգաջուր-մրգաջրեր
մրջնաբույն-մրջնաբներ
ծաղկեփունջ-ծաղկեփնջեր
միջնապատ-միջնապատեր

Մեծատուն-մեծատներ
զինակիր-զինակիրներ
ժամացույց-ժամացույցներ
կողմնացույց-կողմնացույցներ
երգահան-երգահաններ
քարհատ-քարհատներ
պատմագիր-պատմագրեր
քանդակագործ-քանդակագործներ

Միշտ ցանկացել եմ տեսնել իմ ապագան, թեկուզ մեկ վայրկյանով:
Շատ կուզենայի ունենալ իսկական ժամանակի մեքենա: Եթե ժամանակի մեքենա ունենայի, առանց մտածելու կվերադառնայի մանկություն…Կուզենայի տեսնել անցյալը և ապագան: Տեսնել թե ինչպիսին են ապագայի դպրոցները:


Բառակապակցությունների իմաստներն արտահայտի՛ր մեկական բառերով
ինքն իրենից գոհ-ինքնագոհ, ամբարտավան
իրեն հավանող-ինքնահավան
ինքն իրեն կրթելը-ինքնուս
Իր կյանքի պատմությունը-ինքնակենսագրություն
Իրեն ժխտելը-ինքնաժխտում
Իրեն սիրելը-ինքնասեր
Ընդգծված բառերի և բառակապակցությունների փոխարեն գրի’ր տրված հոմանիշներից մեկը:
Սահարային բեդվին ցեղերի մի քանի առաջնորդներ հյուր էին ֆրանսիայում: Այնպես եղավ. որ մի անգամ նրանց տարան մեծ ջրվեժի մոտ: Թվում էր սովորական ջրվեժ էր` գեղեցիկ ու հնչեղ: Ջուրը բյուրեղապակե կոթողի նման գահավիժում էր: Հյուրերին առաջարկեցին, որ փորձեն խմել: Ա~յ քեզ բան… Դա ջուր էր, խմելու ջուր… Բեդվինները սքանչացել էին: Անապատում քանի օր պետք է դեգերել ամենամոտ ջրհորին հասնելու համար: Քանի ժամ պետք է փորել անընդհատ փլչող ավազը, մինչև որ փոսի հատակին ջրիկ ցեծ հայտնվի: Անապատում ջուրը ոսկով են գնահատում: Նրա ամենափոքրիկ կաթիլներից անգամ հողի վրա վառվռում են խոտի վառ կանաչ կայցերը: Երբ մի տեղ անձրև է գալիս, ամբողջ Սահարայից մարդիկ շտապում են նայելու այդ տեղը: Բեդվինները պատրաստ են հարյուրավոր կիլոմետրեր կտրելու որպեսզի տեսնեն, թե խոտն ինչպե՛ս է աճում: Իսկ այստեղ, Փարիզում այդ հրաշք հեղուկն այնպիսի՛ առատությամբ է գահավիժում կարծես հանկարծակի պատրվել է այն տկճորը , որի մեջ ամբողջ աշխարհի ջրի պաշարն է պահվում: Ֆրանսիացի հյուրընկալը խնդրեց առաջ գնալ: Բայց բեդվիններն ուղակի չեին կարողանում այդտեղից գնալ: Հրաշք էր և նրանք երկյուղածությամբ նայում էին:
-Սպասեք, մինչև ջուրը կտրվի — խնդրեցին հյուրընկալները:

 

Կարդալ Վ. Սարոյանի «Կարճ պատմվածքները», վերլուծել դրանցից մեկը` պատասխանելով հետևյալ հարցերին.

 

Սեպտեմբերի 11-16

Նայի՛ր տեսանյութը:

Ի՞նչ ես կարծում, դու նմա՞ն ես տեսանյութի հերոսներին:
Ճիշտն ասաց, ես նման չեմ հերոսին, որովհետև ես իմ տնային առաջադրանքները copy չեմ անում և համարում, որ ավարտել եմ:

Արդյո՞ք ճիշտ ես համարում, որ կարելի է անընդմեջ ու անընդհատ նայել համակարգչին կամ հեռախոսին:
Իմ կարծիքով բոլոր երեխաներն էլ ունեն կախվածություն համակարգչից: Երեխաները հեռուստացույցի կամ համակարգչի (համացանցերի) առջև ծախսում են օրական 3-4 ժամ: Համակարգիչները մեծ ազդեցություն են թողնում երեխայի վրա: Ես համարում եմ, որ սխալ է:

Անձամբ դու, քո կարծիքով, կախվածություն ունե՞ս համակարգչից, թե ոչ:
Ես համակարգչից ունեմ մի ձոքր կախվածություն: Համակարգչով կատարում եմ իմ տնային առաջադրանքները, իսկ հետո սկսում երգ լսել: Կան հետաքրքիր նյութեր, ֆիլմեր, որ  չես կարողանում կտրվել համակարգչից և հեռախոսից:

Սեպտեմբերի 4-9
«Չարլի Չապլինի նամակը իր դստերը»

Գրավոր ( 7-10 նախադասությամբ) պատմիր կարդացածիդ  մասին:
Այս պատմվածքում նկարագրվում է հոր իդեալական կերպար: Ինձ շատ դուր եկավ:
Իմ կարծիքով Չապլինը իր գրած տողերով ուզեցել է աղջկան դարձնել ավելի լավը: Կարդալուց զգում ես Չապլինի, Ջերալդինայի հանդեպ տածած հայրական սերը:

Ի՞նչ զգացիր կարդալուց հետո, պատմիր այդ մասին:
Ես հասկացա, որ շատ էր անհանգստանում իր աղջկա համար: Չապլինը կյանքի խորհուրդներ էր տալիս իր աղջկան:

Ի՞նչ է նշանակում հարգել մեծերին: Դու ինչպե՞ս ես  հարգում քո շրջապատի մարդկանց:
Հարգել մեծերին նշանակում է հարգել և հաշվի առնել նրանց որոշումը: պետք է նրանց հարգանքով վերաբերել, և հոգ տանել իրենց մասին։

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

w

Connecting to %s